detta är vad som händer om jag har tråkigt mitt i natten...

jag tar kort på saker i mitt rum...
Detta är då mitt rum, på nattduksbordet syns min vattenflaska och skålen med kladdkakssmet.
Två kort på mig från när jag var liten, och min fina toffs...
Högst upp på min spegel har jag kort på min farfar, min lillasyster och på farmor och farfar.
Bredvid spegeln har jag två fina teckningar som min lillasyster och lillebror gjort.
Och detta är då mina två gosedjur jag haft sen jag föddes, jag kunde verkligen inte sova utan dom och om jag glömde dom någonstans var det en riktigt katastrof!
Detta är farfars dödsannons och en hundralapp med farfars ansikte. Den står på mitt nattduksbord och har stått på lite olika platser i rummet sedan han dog. ♥
(ser ut som om jag har väääääärldens biggaste korvfingrar.....)

/ L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0