klant

Tänkte bara kika in och säga att jag har ett väldigt fint skrapsår på min haka...

Var och badade med pappa och hälften utav syskonen plus en kompis till dom (jajajajaja)... till saken nu : jag var inne i lilla barnpoolen med min lillasyster, och så skulle jag simma under en grej, tror ni inte att smartot (jag) simmar för djupt och slår i hakan i bottnen....? Så det sitter där så fint, så fint.. försökte ta kort på det, men det gick inte så bra.

Vet inte om jag nämnde det här när jag ursäktade den dåliga uppdateringen... Men min dator är pajj, laddaren glappar så det går liksom inte att laga den.. Men nu vet ni, om ni inte visste redan....


Bilden är från när vi var i Kungsör!

Jaja, om en kvart kommer mamma och hämtar upp mig här, ska sova där inatt, första gången sedan Peace&Love. Så jag ska nog sätta igång och packa med lite grejer!



/ L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0