sommaren i bilder

Tänkte att jag lägger ut lite bilder ifrån sommaren och en liten text.
Jay-Z, P&L
Sommarstugan
Sjön och den "snabba" båten
Älven
Långsjön med Catta, Rosalie och deras mamma
Min söta lillasyster på stan en varm sommardag
Det kryllade utav grodor i Torsång så vi samlade in ett "gäng" i en hink.. var rätt nasty faktiskt...
Alexander fyllde 11 år och vi hade kalas
Olivia tyckte om tårtan
Oskar och Alexander (vi allihopa) fick ett wii, med 70 spel till. ASKUL
Världens sötaste bebis!
Söta Dexter igen
Min sötnos, (ännu en gång)

Idag träffade jag först Jenny en stund på kupolen så vi tog en fika och småpratade lite om sommaren och livet. Sen åkte jag med mamma hem till Jennie och Dexter där dom lagade mat för fulla muggar inför Jennie´s inflyttningsfest imorgon och jag tog hand om sötisen. Sen lurade jag dit Catta med cykeln för att åka hem och baka kärleksmums och slutligen kolla på The jacket med henne och Rosalie. TOPPEN KVÄLL/DAG!
Nu är det dags att rengöra fejset och borsta tänderna och slutligen go to bed!
/ L♥

Kommentarer
Postat av: fasf

Din jävel. Payback time

2010-08-14 @ 14:12:36
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0