p&l

Peace & Love var toppen.

Måndag: Dagen tillbringades med Jossan, vid elva någonting ringde Emma (som bodde på P&L campingen) och frågade om vägen till nått kebabställe. Så hängde med henne och Matilda till Tunhuken och sen till campingen där jag blev kvar till halv tre.
Tisdag: Kalas för lillebror i Torsång på dagen och Eclipse och mys med Stina och Jossi på eftermiddagen/kvällen/natten.
Onsdag: Mika sedan campingen en stund, Emma sov även hos mig.
Torsdag: Hoffmaestro, The Kooks, Robyn, lite Kent. Campingen till halv fem.
Fredag: Lily Allen, Patti Smith, lite The hives, Familjen, lite Europe, The Ark. Hem.
Lördag: Liite Johnossi, Mando Diao, Markus Krunegård, Jay-Z och Sonata Arctica. Campingen till 6.
Dagarna har tillbringats med Matilda, Emma, Janina och även Christoffer då och då. Bilder har jag inga, bara Emma som tog kort.
Nu mår jag inte bra. Beror nog lite på festivalen, men även mycket annat. Så jag cyklade iväg till Ica och köpte chips, godis och cola för att tröstäta i min ensamhet.
Justja, i allmost forgot... jag har slutat röka. Och denna gången på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0