home sweet home, typ

Hello!

Varning för långt inlägg...

Hemma från kryssningen nu. Var underbart skönt att komma bort ifrån borlänge även om det bara var för lite mer än en dag.

Lång sammanfattning:
Jag har haft väldigt kul och vi träffade Färjan-Ruth, ni vet hon som var med på färjan? Hon vär väldigt rolig och jag fick reda på att hon tydligen var båt-pastor. Är det bara jag som är seg eller visste ni inte att hon var det?

Hursom helst, så sov jag ju i en egen hytt.. på våning två! Under bilarna till och med, lägsta våningen och 7 våningar under dom andra. Men jag klarade mig toppen, förutom att jag inte somnade förens halv fem ungefär pga det där hemska oljudet.

Skulle upp till pappas och deras hytt kvart i nio för att vi skulle äta frukost. 09,35 vaknade jag och flög upp ur sängen, hade inte hört väckarklockan...
Sminkad och påklädd stog jag utanför deras hytt tio i tio, och då var dom precis klara, dom hade också försovit sig tack och lov.

Kort sammanfattning:

Det var toppen och välbehövt!


Snygga tjejer medans vi väntade på att gå på båten.


igennnn


Såhär bra är min kamera på natten/när det är mörkt, sugig alltså... himlen var väldigt fin men det syns inte, och inte båtarna långt bort i horrisonten heller.

Pappa hade tagit massa bilder med sin mobil, men endast dom i dagsljus blev bra, så jag väntar på att Thomas (pappas kompis som också var med) skickar eller lägger ut bilderna på fb innan jag lägger ut fler. Färjan-Ruth ska också lägga ut en bild på oss! Justja, måste kommentera hennes blogg så hon får min bloggadress!


LÅÅÅÅÅNGT inlägg det blev, rörigt också. punkt

Vi hörs när vi hörs! Imorgon blir det myskväll med Denise, Nicole, Stina, Henry och Madde!


/ L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0