13 december 2009

Hejsan !
Dålig uppdatering, i know. Men har inte haft någon lust att skriva, men nu blir det andra bullar =)

I fredags så skulle jag på fest, men det blev inget av, var med Catta istället. Så nästa fredag blire nog fest, hoppas jag :) hah. Som sagt, jag var med Catta i fredags, vi kollade på film och satt uppe och pratade, alltid lika mysigt ! ♥

Igår hände det inte heller något speciellt, låg i sängen hela dagen typ, sen tvättade jag och mamma från sju till elva :) så nu har jag rena kläder igen ! TOPPEN!

Och slutligen idag. Idag har jag legat i sängen HELA dagen. Visst, det är skönt, men man känner sig så himla lat. Men ioförsig, det är ju det helgen är till för, att man ska ligga och lata sig ;)

Haha, jajustja, jag städade på mitt rum i torsdags tror jag det va, tog lite före och efter bilder som jag tänkte lägga upp, för det blev rätt stor skillnad ;) så dom kommer upp inom kort !


Jo föresten, tänkte bara säga grattis till min storebror fredrik som fyller 24 år idag. Så grattis Fredrik !





Ha det bra !

PUSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0