15 december

HOLA!

Sitter just nu på lektion, medieproduktion. Vi kollar på film, Gremlins tror jag att den heter. Det är en jätte söt liten gremlin, (så måste den ju heta). Men även några jätte fula, men alla är döda förutom en.



Kolla vad söt ! ↑

Jag ska snart gå ifrån skolan, för vi har ju klassåterträff idag. Ska bli kul att träffa alla, eller nästan alla, igen ! :)

Nu ska jag återgå till filmen och kolla lite tills jag ska gå ! :)


PUSSS !

jo föresten, självklart försov jag mig igen, eller jag, jag missade bussen. hade hunnit annars :))

Kommentarer
Postat av: PÁSCAL UF.

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-15 @ 20:44:33
URL: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0