21.10

mmmh, vad duktig jag känner mig. blev lite längre än 20 minuter. cirkus 40 minuter snarare (y) och skönt var det också, men blev lite väl varmt med en dunjacka och tjocktröja under. men det är smällar man får ta! jag tror faktiskt att jag ska lägga mig tidigt ikväll så jag kommer upp i tid imorgon.jag har massor som ska göras imorgon,

jag ska:

  • städa klart det sista på mitt rum
  • duscha
  • sminka mig
  • fixa håret
  • måla naglarna, om jag orkar villsäga
  • hjälpa mamma om det finns något som behöver göras
och till sist.... ta på mig min otroligt snygga klänning ! ;)



skitbra bild, jag vet. men klänningen.... ♥

nu ska jag ta en till värktablett och hoppas att värken går över tills imorgon !


PUSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0