åh, jag är kär :




Volbeat - Radio Girl ↑



Volbeat - I only wanna be with you ↑



Volbeat - A broken man and the dawn ↑



Justin Bieber - One time ↑



Justin Bieber - One less lonley girl ↑


mest kär är jag i volbeat (:

ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. idag blev det kupolen med emelie, selma, dafina och lira. där träffade jag även på catta, rosalie och denise, så gick med dom en stund också innan jag åkte hem (:

johan ringde idag och frågade om vi kunde träffas någondag, så ska träffa honom på onsdag, och på kvällen så ska eventuellt han, jag och fredrik på bio. vi ska se avatar. och som tur är blir jag bjuden! så snälla bröder jag har :) blev lite chockad när fredrik frågade om jag ville följa med honom på bio, inte pratat med honom på ett bra tag! så det ska bli kul :)

och imorgon ska jag hem till farmor och rulla köttbullar med henne och mina kusiner fanny och nicolina. en liten traditon vi har. :)
kommer kännas lite konstigt, eftersom det blir första gången utan farfar. det känns så tomt när man kommer hem till farmor nuförtiden, utan att farfar sitter vid datorn eller fixar fika eller bara finns där. det jag saknar mest som han brukade säga var: Ni har det tur ni tjejer som inte har något förstång å drass med.
nu kan jag inte längre gråta när jag tänker på honom, då sitter jag bara och småler. och det är väl rätt bra det ändå :) nej, nu ska jag nog kolla på film :-)


PUSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0