!

Nu börjar jag känna igen statistikmätaren igen. Eftersom jag bytt blogg så många gånger så har jag tappat många läsare. Men nu stiger det mer och mer för varje dag. Jag hade nog ungefär 45 unika läsare på en dag som mest när jag hade devote. Idag har jag haft 22 unika hittills. Jag är glad om jag har 10 stycken som läser. Jag skriver ju liksom inte för någon annans skull än min egen. Jaja, ligger fortfarande nere i sängen och lyssnar på musik. Började aldrig läsa i nån bok, jag har kollat på A walk to remember och lite mer. Men det är awesome det också. :)

Men nu ska jag läsa, på riktigt. Och hoppas på att böckerna är bra ! :)



PUSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg Lois ;D Logga in på msn när du är hemma eller vart du nu är :P Ska skicka en bild till dig ;)

2009-12-27 @ 22:57:41
URL: http://johannasvantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0