GOD JUL!

hallo !

jag har varit uppe sen tio, rätt sjukt. men men, det är ju julafton så då måste man ju gå upp i tid. hursom, var iallafall upp och duschade och jag hann inte duscha klart, för min bror kom med en julklapp. 300 kronor, sån snäll bror jag har ! <3 han stannade väl en timme, sen skjussade han mig till ica så köpte jag lite godis till mammas julklapp/födelsedagspresent. 70 kronor blev det. tänk er. men det är hon värd! nu ska jag slå in bytespresenten jag ska ha med till fagersta imorgon ! ;)

Jo föresten, fick ju en julklapp i julstrumpan också. Jag fick lösnaglar, av tomten förstås. Ingen annan. TOMTEN!
Och en kexchoklad.

Nej, ska slå in presenten och duscha klart efter det !


Ha en underbar jul, skriver kanske ikväll! :)

PUSSS ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0