godmorgon eller nått

hm, jag har varit vaken hela natten.

nu sitter jag iallafall med en kopp kaffe och en coca cola vanilla. det är gott det. och så pratar jag med jossan, som också varit vaken hela natten :) ännu bättre liksom :))

idag blir det antingen tjejkväll eller en fika på stan med emma och stina. ska försöka komma ihåg att ta med tredje tillsammans boken till stina.

sitter iallafall uppe i soffan och kollar på mtv. är ju faktiskt bra låtar då och då. satt nyss och tänkte på detdär om att Lady GaGa har en snopp, vet inte riiiktigt om jag tror på det, men hon ser ju faktiskt lite maskulin ut i ansiktet, så man vet ju aldrig. isåfall gömmer hon/han den väldigt bra. kul för henne/honom.

åh, nu blev det Down med Jay Sean och Lil Wayne, awesweet. :)

nu ska jag väl hitta på något kul, kanske gå ner och hoppa på killarna, eller iallafall tända lampan och hämta upp mina saker. vi får se !


PUSS HEJS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0