jul jul jul

nu är jul över hemma hos oss. gästerna har åkt hem och jag sitter på mitt rum och lyssnar på musik och tänker på systemkameran jag ska köpa inom en snar framtid. <3

idag har jag fått följande saker :

  • 300 kronor från bror Johan
  • 1000 kronor, volumaster, mascara, hårspray från mamma och Yasin
  • 300 kronor och en halsduk från mormor och morfar
  • Neccesär och 300 kronor från farmor.
  • Handväska från Moster Anette, Mathias, Emma och Fredrik
  • Kexchoklad och lösnaglar från Tomten.
Så nu har jag alltså 1900 kronor sammanlagt till kameran. Behöver ungefär... två, tre tusen mer. Men nu ska jag spara 500 kronor av studiebidraget varje månad, plus att jag snart fyller år. Så kameran ska nog vara min inom ett halvår iallafall. :)

Lite bilder från idag :


Emma, mormor, jag och mamma


Min snygga moster !


Mormor, jag, mamma ♥


Yasin och Fredrik (;



Min klänning ♥♥♥

nu ska jag ut och möta catta och få min tröja och lämna hennes saker hon lämnade här igår :)


PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0