Lovely

Fikade som sagt med Stina & Emma. Gud vad jag saknat dom. Vi tog en Chai Latte inne i Falan Gallerian. Mysigt, om ni frågar mig. Efter så drog jag med mig dom in på Gina, och jag provade äntligen klänningen jag spanat på länge, and guess what!? Jag köpte den, så nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon. AWESOME!

Ja, jag har inte sovit sen igår vid ett. Eller jo, 20 minuter på bussen och tåget, men det räknas faktiskt inte. Och jag är inte trött. Men jag blir väl snart känner jag på mig. :)


Emma och Stina, ♥







LOVE IT !


Nu ska jag plocka undan lite från sängen och lägga mig ner och mysa lite och förmodligen sova. Vi hörs imorgon eller senare ikväll!


Love / L ♥

Kommentarer
Postat av: emma

men lojs. ja gillade ärligt talat första bilden mer. hehe

2009-12-31 @ 00:19:22
URL: http://emmalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0