minnen

Sitter och kollar på lite gamla bilder som jag fick av farfar i julklapp förra julen.
Kommer ni ihåg hur lycklig man var på skolavslutningarna när man gick i låg och mellanstadiet? Man var så glad för att skolan äntligen var slut och var så uppspelt över allt kul man skulle göra på sommaren. Tillexempel åka och bada, ha vattenkrig med kompisarna, åka på semester med familjen och leka med kompisar hela sommaren lång. Jag säger inte att man inte är lycklig på skolavslutningarna nu, men det är skillnad på hur det är nu och hur det var då. Eller iallafall för mig. När man gick på låg och mellanstadiet behövde man inte oroa sig för hur betygen skulle se ut när man slutade, för vilka uppgifter som var tvugna att lämnas in för annars skulle man inte få något betyg. Tänk hur skönt det skulle vara om man fick vara barn igen. Bara för en vecka, en dag eller tillochmed en timme.
Kommer ni ihåg hur kul man hade innan man skulle på kalas. Man var så uppspelt över att se hur glad kompisen skulle bli för presenten man köpt. Eller när man skulle åka och bada. Man kunde bada i timmar, utan att bli uttråkad, och man tyckte det var hur tråkigt som helst att ligga och sola. Haha, jani, tänkte lägga ut lite bilder från mina skolavslutningar genom åren. Så får ni se en liten förvandlig på köpet!


Detta måste ha varit skolavslutningen i tvåan eller trean.


Skolavslutningen i sexan.


I nian, tyvärr enda bilden jag hittade från skolavslutningen. men har en till från innan jag gick till skolan.




äh, medans jag ändå håller på kan jag ju lägga upp massa gamla bilder från tiderna man saknar. ♥


Och NEJ, jag skäms inte för att jag lägger ut dom här bilderna, dom är gamla och vi har alla varit små ;)


Haha, alltså jag tror inte att ni förstår hur kul jag tycker det är att lägga upp gamla bilder. IT IS HILARIOUS! ;)


Haha, minnen ♥








Kommer inte riktigt ihåg vad det var för dag, men om jag inte minns fel så var det Valborg, vi var iallafall vid Älven med massa folk.


Never said i was snygg ! ;)

Haha ah, det blev typ bara fulbilder på mig själv. Men det gillar ni väl ? ;)

Anyway, nu har ni någonting att roa er med. Ha så kul ;)


PUSSS!


Kommentarer
Postat av: jessica

du är så himla sööööt! :) min snuttegurka.

2009-12-28 @ 16:33:04
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: elin

värsta fina bakgrunden på det fjärde kortet nerifrån! Typ vår??<3<3<3<3<3

2009-12-28 @ 18:10:57
URL: http://sommarelis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, vad kan man säga...världens bästa Loppa, det är du det...och min unge är du! Puss hjärtat mitt! <3<3<3

2009-12-28 @ 19:46:46
Postat av: denise

haha tyckte bilden näst längst ner var på min syrra, hahahha! svär jossan (som jag hoppas hon i blå tröja är, annars är jag BLIND HAHA) såg precis ut som min lillasyster hahhaha!

2009-12-28 @ 20:06:51
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0