mitt i natten

kände att det var dags för en uppdatering.

Idag har jag inte gjort någonting. Emil ha ju lan här så jag har väl "lanat" med dom. Men inte gjort samma sak, såklart! Anledningen till att jag inte uppdaterat idag, är nog just det, att jag inte gjort någonting. Vad ska jag skriva om då lixom?

Mitt tåg hem imorgon går 11.16. Och jag har rätt mycket saker jag ska ha med hem så iallafall Emil får gå upp tidigt och gå med mig till tågstationen, för jag tänker inte bära allt själv dit. Moster och Sune ska jobba imorgon, och dom börjar 6, så dom kan ju knappast skjussa mig. Så det blir till att gå.

Och anledningen till att jag tar ett så "tidigt" tåg, är för att vi ska ha tjejkväll imorgon, jag, Stina och Emma, för den andra Emma och Ida kunde inte. Och dom andra tågen som går, så måste jag stå och vänta i 1-2 timmar på nästa tåg. Inte så kul alltså.

Nej, jag känner att det här inte var ett så hett samtalsämne om man säger så. Så jag slutar här och fortsätter med det jag höll på med. Ingenting alltså.


Jag saknar sommaren ♥



PUSSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0