mja

okej, nu är nyårsaftonen räddad. jag vet iallafall VILKA jag ska vara med och träffa osv :) det enda problemet just nu, är VART vi ska vara. men det löser vi. det gör vi alltid. vi är superkvinnorna ni vet :) jag och jossan alltså. jossan och jag. det var tider det. det är det fortfarande. dom gånger vi ses, vilket inte är speciellt ofta. men, det går ju dock att ända på :)

ligger just nu nere i sängen och lyssnar på volbeat, har tre av deras skivor på mobilen. update. okej, dom hade tydligen bara gjort tre skivor, men jag har ju alla isåfall ! nu blir du stolt va jim ? (;
och tro det eller ej, jag gillar faktiskt volbeat, dom är nog det bästa band som finns. tror jag. hursommmmmm

nu börjar jag bli hungrig faktiskt. inte ätit speciellt mycket idag. okej, inte som att jag äter mycket dom andra dagarna heller, men ändå. jag SKA bli bättre på att äta, det är faktiskt inget jag valt. att äta såhär lite alltså. mja, men nu är det som det är, äter ju nästan alltid mer än vad jag orkar för att magsäcken ska tänjas ut igen.

och justja, det var för ungefär precis ett år sen jag började gå ner i vikt, 15 kilo har jag gått ner totalt. det har dock gått upp och ner lite då och då. men nu ligger jag på ungefär samma vikt hela tiden. awesome !

nej, nu ska jag göra nått kul :)


PUSSS så skriver jag säkert senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0