morning

godmorgon! (:

klockan är 20 i tio och jag är uppe, haha, har väl aldrig hänt på ett lov förut. men det är awesome :)
mja, idag åker jag som sagt till fagersta. så ska väl ta och packa väskan. frågan är bara vilken väska. min teamsportia väska har jag slängt och jag vet inte vart min röda på hjul är heller. bara det inte är uppe i förrådet. annars får jag ta mammas gamla cocacola väska, den är snygg den !

nu har jag massa bra musik på mobilen också, bla. volbeat. dom andra tänker jag tyvärr inte nämna vid namn, men bra är dom iallafall. enligt mig. punkt.





Iyaz - Replay

låten beskriver mig väldigt bra just nu.

nej, nu ska jag leta reda på en väska!


PUSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0