mums

hej hallå i blåbärsskogen !

sitter just nu inne på mitt rum och lyssnar på musik, snart ska jag träna lite på svenska orden vi har "prov" på imorgon. Det ska nog gå bra, har rätt lätt för att lära mig ord, men ändå, tycker det är lite överdrivet med prov på ord man inte ens använder.. men jaja, så kan det gå när inte haspen är på.  :)



drack nyss en kopp med varm oboy och grädde, GOTT VARE !

erkänn att det ser liiiiite gott ut iallafall, bilden blev inte lika fin i svartvit, men jag orkar inte bry mig. GOTT vare iallafall !

nej, nu ska jag pluggga lite på orden!



PUSSSS !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men man kan ju inte börja använda orden innan man lärt sig dem...därför är det bra att lära sig dem...fattar'u? ;o)

2009-12-16 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0