sleeptime

Nu är det sovdags för mig. Jag har precis kollat klart på en film, Winning London heter den. Den var helt okej faktiskt. Tvillingarna Olsen var med. Hursom. Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på film, legat i soffan, duschat osv. Inte så mycket som sagt. Jag känner mig faktiskt lite hungrig just nu, åt lite kinamat vid åtta tror jag. Gott vare! Men jag löser det problemet imorgon, och så löser jag sovproblemet nu.

Låg och tänkte lite på om jag vill åka hem imorgon eller på onsdag. Vill ju självklart vara kvar till på onsdag, men Emil ska ha lan här imorgon, och det är ju inte så kul för mig att vara här då. Mjaa, vi får väl se hur det blir imorgon. Ska kolla lite tåg och så nu så jag vet vad jag har för allternativ. :)

Godnatt sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0