sleepy eyes

nu börjar jag faktiskt bli lite trött, kanske borde sova? ja, så blir det nog. så får vi se hur morgondagen blir, om jag följer med emil och hans kompisar till västerås över dagen eller om jag stannar hemma. det blir som det blir. mamma måste föra över lite pengar till mig också, så får hoppas på att hon betalar tågresan till och från västerås. osäkert dedär. men man kan iallafall hoppas. hon är ju faktiskt en väldigt snäll mamma ♥

om jag åker till västerås måste jag köpa en julklapp till min lillasyster olivia. köpt till oskar och alexander redan. ska nog köpa något till johan och fredrik också, om jag hittar något inte alltför dyrt, lika med olivia´s den får inte vara för dyr. (a) äh, jag hittar nog nått. (:

mjaa, jag vet vad jag vill få i födelsedagspresent. att få fixa naglarna på någon sallong, håller längre och är snyggare än lösnaglar man sätter på själv. (; haha


jaja, vi hörs imorgon !

GODNATT !

Kommentarer
Postat av: Naat

Cool blogg du har! <3

2009-12-26 @ 13:27:34
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0