tröttis

nu har jag gått ner i källaren till emils rum och ligger och vilar. har mensvärk och ont i huvudet. TACK GUD!
fått jättefina julklappar även här,

  • en väst och en fleecetröja, och tuggummi från lagerhaus, som det står : Vill du ha en PUSS? på, och obs! kan fastna i rälsen. fick det när jag hade tandställning också, men nu är den borta så det var lite roligare att få det nu eftersom hon strök under RÄLSEN denna gång. hursom, nu fortsätter jag. justja, fick det av Jessica och Henke.!
  • After eight choklad från tomten
  • 2 böcker av Moster och Sune, och kanske även av Emil?
  • och i bytes present fick jag två jätte fina muggar, glad att jag valde det paketet, var nog det bästa utav alla. dom ska jag ha när jag flyttar hemmifrån :*

nu ska jag ta ett glas vatten igen och hoppas att huvudvärken går över iallafall (Y)

Jo föresten, tror inte att jag visade min multimedia grej jag gjorde. vi skulle välja mellan några olika projekt och jag valde att göra en sida i en kokbok. så här är resultatet :



vad tycker ni ? ;)



PUSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0