vanilla coke ♥

hellu !

det blev västerås idag. åkte lite senare än dom andra för jag orkade inte gå upp (y)

hursom, jag köpte en julklapp till olivia. men kommer inte ihåg vad, typ en bok som man lär sig färgerna och massa former tror jag det var, från 4-7 år så det blir nog bra. hon fyller ju 5 om mindre än en månad :)

nu ligger jag nere i sängen och datanördar lite. tror att jag ska gå upp och kolla om jessica är vaken så jag kan föra över några bilder från gårdagen till min dator ! så kommer dom upp idag :) ja, så blir det!


PUSSS !

Kommentarer
Postat av: jessica

huuuur gott var inte det då? coca cola ! ! ! muuummssss.

2009-12-26 @ 21:29:41
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0