whiskey lullaby

hellu !
nu har jag varit duktig och städat på toaletten och diskat. rätt skönt att det är det enda jag måste göra här hemma, diska 3 gånger i veckan och städa på toaletten. och mitt rum såklart. i början var det äckligt att städa på toaletten, men nu har jag vant mig och använder såklart handskar, annars dör jag. hatar toabacillerna. haha, nej gud, nu ska jag sluta.

nu tänkte jag städa på mitt rum, rensa i båryn och sånt där. det ska va fint på jul. eller ja, hela tiden egentligen. men det går ju inte när jag finns med i bilden. (a)

nu är jag faktiskt på städhumör, musik i högtalarna och ett lite stökigt rum, kan inte bli bättre. alltså att det inte är så jätte stökigt, städade ju i helgen också ;)  nej, nu pratar jag för mycket. !

bjuder på en bra låt, !




Whiskey lullaby - Brad Paisley, Alison Krauss


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0