Balklänning säljes

Hellu!

Jag vet, jag skrev för ett jävla bra tag sen att jag skulle sova, men det gör jag inte. (nu vill jag göra massa p:en, ni vet som grupperna på facebook, men det är tråkigt)

anyhow, jag tänkte lägga ut... 1 (?) bild på min balklänning som jag säljer. Den hänger hemma hos mormor och morfar och det har liksom inte blivit av att jag åkt dit och fotat den. tyvärr. Men om det är någon som är intresserad så är det ju bara till å slänga in en kommentar. :)



Jag skulle väl gissa på att det är storlek 38 på den.



Måste jag säga att den är använd en gång?


NU ska jag sova!


PUSS


Kommentarer
Postat av: andrea elise

hvor mye koster den? den var kjempefin!

2010-04-22 @ 10:44:43
URL: http://thoughts8pictures.blogg.no
Postat av: Flame

Hej, mitt namn är Flame^^. Jag är väldigt intresserad av att köpa din balklänning.

//Christoffer "Flame" Andersson

2010-04-22 @ 18:05:52
URL: http://flampans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0