'Cause I'd get a thousand hugs

Shena!

Vaknade runt tolv idag utav att jag fick ett sms ifrån Catta. Och sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket. Legat/setat i sängen och kollat på Grey´s, facebook, musik osv. :)

Varje gång jag tänker på vad jag drömde inatt så känner jag ett enormt obehag i kroppen. Jag ryser när jag tänker på det.
Jag drömde att det var sommar, och vi skulle simma i en sjö som var känd för att det skulle finnas många fiskar där i. Och, som ni vet, så har jag fobi för fiskar. Dom är så äckliga och... nej måste tänka bra tankar ett tag nu..

Snart kommer kamerasladden hit!!! :D Så då kanske det kommer lite bilder från lanet i skolan som var för ett tag sen :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0