dance fu*ker dance

Shena!

Ligger uppe i sängen och ska alldeles strax sova. Pappa dom andra åker vid 8-9 imorgon. Så ska väl upp då och säga hejdå och sånt, sen får jag väl sova igen om det är så. Var tänkt att Emma skulle komma då också, men hon kommer runt tolv istället. Då ska jag ner på stan och möta henne sen ska vi gå och köpa nått gott som vi kan ha imorgon. :)

Jag målade naglarna för en timme sen ungefär, och jag är så dålig på att sitta still och låta det torka så det är redan förstört. Haha, jo föresten, har två olika färger också. Det var så lite blått kvar så jag har det på ena handen och rosa på andra. Måste ju ändå göra om det imorgon så jag tänkte "what the hell, spela roll" :)

Nej, nu ska jag säga åt Chillie att lägga sig längre upp så jag kan ligga och gosa med henne!

Somnar självklart med musik i öronen, och först ut:


STARSTRUKK - 3OH!3 ft. Katy Perry


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0