Finally

Hola amigas!

Har precis/för en stund sen kommit hem. Jag har varit och jobbat på Jula med Emelie. Vi har delat ut smörgåstårta och cider/bubbelvatten till kunderna. Stressigt men kul!

Har 2 saker att berätta! So here we go..

Sedan jag blev medlem på bloggtrafik.nu så har besökarna stigit. Eller ja, jag blev medlem idag. Och redan nu, cirka 10 timmar efter så har jag haft 164 besökare. Såklart att inte alla/nån stannar, men det är ett bra sätt att locka till sig läsare!


Usel kvalité, men you get the point!

Och nu över till den andra. Jag har äntligen hämtat min  jacka från Emelie. Den har varit där i nästan ett år, och det är först nu jag har saknat den.


Enda bilden jag hittade där jag har den på mig, men ni ser lite hur den ser ut iallafall! Man kanske inte ser det, men jag har oranget hår på bilden.. haha fail.

Aja, nu ska jag kolla ett greys avsnitt sen ska jag sova!


PUSS

Kommentarer
Postat av: WaterMusic<3

Vet! Det hjelper kjempe mye!



Fant bloggen din slik nå:)

2010-04-15 @ 07:56:07
URL: http://watermusic.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0