Neeeeed some clothes

Tjena!

Sitter hemma hos Rosalie just nu. Slutade som sagt tidigt idag så då åkte jag hem till Stina och vi gjorde inte så mycket. Sen åkte jag ner på stan och mötte Roska och nu sitter vi fortfarande hemma hos henne och gör inte så mycket. Vi har druckit smoothie och kollat på tv.

Jag behöver verkligen nya vår/sommarkläder, men jag har ett liiitet problem. Pengar. Jag kollar inte ens på Nelly.se/com (?) eller någon annan sida för att jag får sån ångest.  Får väl ta tummen ur röven och köpa lite nytt den här månaden, och hoppas att jag får något från mamma eller pappa, inte så troligt. Jaja, nu ska jag på toa sen ska jag ut till la bussa för att åka hem till pappa och hämta mina saker. Sover hos mamma inatt! 2 veckor sen nu typ :o

Tyvärr lade Roska ut den fulaste bilden på mig så ni får inte några bilder... Men kanske kommer några på min lillasyster senare. Tog några bilder på/med henne igår! Det kommer om jag kommer ihåg att ta med mig kameran från papi!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0