smoothie

Sha!

Blev visst ingen mer uppdatering igår. Jag åkte iallafall hem till Emma H i Enviken. Vi gjorde inte så mycket. Kollade på The messengers när vi skulle sova. Den var inte lika läskig nu som när jag såg den första gången för 2 sommrar sen. Men då kollade jag ioförsig med Jessica, och då blir alla filmer läskiga!
Vi somnade väl runt halv ett ungefär.

Nu har jag precis kommit hem och gjort mig en smoothie! Idag fick det bli hallon, jordgubbar och kiwi! Kom på att jag kan skriva receptet på bloggen, men direkt efter kom jag på att jag inte går efter något recept. Jag kör mer på känsla. Men om jag ska uppskatta mängden...
3-4 dl bär/frukt och 2 dl youghurt och ibland 1 dl mjölk. Kanske, vem vet.

Nu ska jag tvätta håret och sedan sminka mig och sen in till falun för en fika med Stina! Ikväll ska jag nog hem till Jenny, och innan det ska jag kanske med mamma och träffa moster och kusinerna. Dom är i borlänge och hälsar på!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0