Sunshine

Hello!

Vi har svenska just nu, och jag och Stina är lite busiga och sitter ute på ett ställe där man egentligen inte får sitta. Men några lärare har redan sett oss så det är lugnt, skulle jag tro. Vi ska skriva diktanalys, och jag hoppas att jag jobbar effektivt så jag får klar den jäveln nån gång i år!

Jag & Stina köpte mjukglass och delade på alldeles nyss och satt och njöt i solen. Mysigt!

Nu har jag sovit hos pappa i cirkus en vecka, så jag känner mig lite elak mot mamma eftersom jag inte är hemma, men hon är nog glad att jag är där så det är nog lugnt det också!

Nu ska jag sätta igång och plugga!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

Trevlig blogg! :D

2010-04-14 @ 20:44:05
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0