the spotlight aint nothing without you boy

Shena!

Nu har familjen åkt. För en halvtimme sen ungefär. Så nu är jag hemma själv. Blir första gången jag sover hemma utan mamma eller pappa. Haha, tänk, jag är 17 och har aldrig sovit hemma själv. Tror NÄSTAN att jag inte skulle våga vara helt själv. Men själv blir jag ju inte ikväll, min lilla Emmis kommer till stan vid tolv, och då ska jag som sagt möta henne och så ska vi köpa något gott. Jag tror att vi ska äta fläskfilé ikväll. Den ligger på tining nu.

Nu över till det jag skulle säga. Jag var ute och gick med Chillie när familjen åkte. Hon är nämnligen som en liten mammig unge. Blir ledsen när hon ser "mamma och pappa" åka. Jaja, iallafall. Det var en händelserik promenad. När jag kom in på gården nedanför så satt det två tanter ute och drack kaffe. Och jag tror att den ena var lite på lyset, för hon pratade väldigt mycket och sådär, sa att om jag var hemma hos pappa så fick jag väldigt gärna komma ner och ta en kaffe med henne, och att jag fick komma förbi och grilla på sommarkvällarna... nej skulle inte tro det, men tack ändå liksom. Och när jag skulle ta av Chillie kopplet när vi kom hem så rev jag mig :(:( på knogarna, det gör inte ont än, men det gjorde det inte när jag rev mig när jag skulle öppna juiceförpackningen i fredags heller, men nu gör det det, väldigt mycket.

Nej, nu ska jag ta mig lite mer kaffe sen ska jag kanske sätta mig i solen en stund. :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0