:)

Idag har varit en bra dag. Ställde som sagt klockan på nio. Låg i sängen till tio ungefär, då åt vi frukost. Jag åt en macka, drack ett glas juice och ett och ett halvt glas smoothie. Så gott, <3 Blev bara hallon i idag, orkade inte ta fram jordgubbarna också. :) Jaja, efter frukosten gick jag upp och satt mig i soffan nån timme, sen sminkade jag mig och packade och sen kom Toffe, Sara och Emil och plockade upp mig. Blablabla.

Idag har vi varit i Västerås och bowlat och ätit på restaurang. Emil fyller ju år. Vi bowlade i två timmar, gick rätt dåligt för mig dom första två serierna men dom andra tre gick det faktiskt rätt bra. :) Jag åt världens godaste pizza efter bowlingen. Det var oxfilé, champinjoner och gorgonzola ost på. Mums. Vi åkte väl ifrån västerås vid tio. Somnade i bilen påväg till fagersta. Haha, nej det här var inget intressant inlägg.

Måste bara säga att jag tror att jag är påväg att bli sjuk. Det gillar vi inte.
Nu ska jag sova, och hoppas att jag mår bättre imorgon. För jag känner inte för att vara hemma från skolan på måndag, även om det skulle vara riktigt skönt.


Nej, nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0