:)

Hallo!

Riktigt dålig uppdatering idag, men jag är ursäktad. Det är ju min födelsedag och allt, jag har haft rätt fullt upp hela dagen efter skolan. Känner att jag startar rätt många utav mina inlägg med "dålig uppdatering".  Menmen....

Har haft några tjejer här precis, vi har ätit tårta och kollat på film. Dom åkte precis hem allihopa, känns lite ensamt här nu. Var så länge sen jag var ensam hemma, men mamma och Yasin kommer väl inom en timme skulle jag tro.

Jag ska alldeles strax ställa mig och diska. I know, kul att diska på min födelsedag. Men teoretiskt sett så är det inte min födelsedag längre, den slutade för cirkus 13 minuter sen. Haha, ;)

Nej, ska väl ta tag i disken och sen ska jag väl typ, kolla på film eller sova.

föresten, TACK FÖR ALLA GRATULATIONER IDAG ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0