!

Hejhallå!

Sitter på svenskalektion med min huvudvärk just nu. Vill bara hem och lägga mig i sängen och kolla på avatar. Men nej, jag får inte göra nått utav dom. Måste ju vara kvar i skolan och jag och denise ska ha dejta någon dag och kolla på avatar. Snart hoppas jag att det blir, för nu är jag riktigt sugen på att se filmen.
Menmen, imorgon ska jag hem till stina och plugga efter skolan, och sen ska vi ut och åka pulka tror jag! Urkul!

Snart ska jag upp på fyran och ha matte, då ska jag passa på att gå in till Lena och få en huvudvärkstablett!


(det var meningen att det skulle varit en snygg bild här, men blogg.se strejkar, så det funkar inte)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0