Hej guys!

Blev ingen kamera idag heller, blev en ny mobil istället! Så nu har jag setat med den i 1 timme och bytt namn på "alla" kontakter. Är inte klar än, har så sjukt många kontakter så det är sorgligt nästan, jag är i början på M nu, så det är ungefär hälften kvar. Phu, det tar jag imorgon på bussen så jag har någonting att göra då, för jag kan nämnligen inte lyssna på musik, inget minneskort ännu. Det ska jag köpa imorgon på expert eller Chlas Olsson. We´ll see how I do about that!

Fick även en ny datorväska, en mus till datorn och ett "klistemärke" att sätta på datorn, så den inte blir ännu repigare än vad den redan är. :)



Nu måste jag diska, borsta tänderna och sen ta bort sminket, och sen ska jag sova. Sjukt trött redan nu, igår somnade jag kvart över nio ungefär. Haha, helt utslagen var jag ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida Hjelm

Precis en sådan som jag har, du kommer att ångra dig något grymt. Efter 2 veckor vill man slänga den i väggen, seriöst.



(L)

2010-02-25 @ 09:02:10
URL: http://idahjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0