Höger- eller vänsterhänt? höger.
Humör just nu? glad, uttråkad
Favoritgodis? inget
Är det nåt du absolut inte äter? bönor -.-
Kläder just nu? leggins, linne, t-shirt osv
Musik just nu? Colbie Caillat - Begin Again
Vad sa du senast? - vi slutar prick
Sommarplaner? chilla livet
Fisk eller badkruka? - båda
Saft eller alkohol? saft
Hur många kuddar sover du med? 6
Favoritväder? soool och varmt
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? kompisar, musik, lyxjakt
Spelar du nåt instrument? nej
Morgon- eller nattmänniska? natt
Sparare eller slösare? slöööööööösa!!!
Vem är viktigast för dig? - ingen nämnd ingen glömd, dom vet vilka dom är.
Tror på liv på andra planeter? ja, faktiskt
Har du några homosexuella vänner? ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 3
Bio eller promenad? båda faktiskt
Är du kittlig? haha, OM jag är!
Snarkar du? jag tror det?
Stjärntecken? vattuman / fisk.
Äckligaste insekten? tvestjärtar!
Det här är jag bra på? allt <3
Bästa bok: tredje twilight boken, än så länge
Vad vill du jobba som? grafisk formgivare
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? bloggar gör jag
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ja, kanske det
Stökigt eller välstädat? stökigt på mitt rum,
Gungar du på stolen? händer väl ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja :)
Vilken hand håller du gaffeln i? the right one
Hur många syskon har du? 5
Är du rädd för blod? JA!
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? ja,
Anser du att du är stark? ja självklart.........
Brukar du sola? på sommaren
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? båda
Vad längtar du mest efter just nu? om tio minuter, när vi slutar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0