Fiskarna

Läste mitt horoskop igår. Stämde in rätt bra så tänkte dela med mig utav det. Gäller till den 22 februari i think. Måste bara säga att ibland är jag fisk, och ibland är jag vattuman. Föddes ju den 19 februari. Mitt emellan, så ibland stämmer vattumannens horoskop och ibland fiskens. Den här gången var det fisk.

Det är träffarna med familj och vänner som ger dig energi och lust att ta itu med saker. Nu lever ditt sociala liv upp och då får du mycket gjort. En mysig och tillfredsställande period.
Fokusera på: Dina projekt ( mina skolarbeten alltså) ;)
Lyckokastet: En tillställning
Bäst vibrationer: Tidiga morgnar.
Periodens puls; ♥♥♥♥♥ av 5

Såg väl bra ut, eller vad tycker ni? Det känns som sagt att det stämmer. Igår när jag kom hem från Stina efter att vi "pluggat" så städade jag på mitt rum, toaletten (haha) och så diskade jag. Var riktigt skönt, musiken på högsta volym i hörlurarna.



Aja, sitter på Rörlig bild lektion just nu, ska göra en film. Emma hade nån idé så ska lyssna på den nu! :)


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0