griskallt

Hellu!

Ni förstår inte hur trött jag är justnu! Känns som att jag ska slockna när som helst. Idag var vi ju ut och filmade. Det var hur kallt som helst, men riktigt kul. Vi var upp till hoppbackarna vid lugnet och filmade där lite och sedan åkte vi till gruvan och filmade där, det tog väl en sisådär två, tre timmar om jag inte har helt fel..


Snygga, vivet! Bilderna är snodda av stina.


Söta Emmorna :)


Påväg upp i en backe bredvid hoppbackarna, ni kanske ser att jag har en fin hitlerhatt (som jag kallade den) på mig? (:


Och påväg ner (;


Nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna, men först ska jag ta ett stort glas vatten.

Föresten, blev ingen kamerajakt idag vi hade ingen bil. Så det blir imorgon istället!

Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0