hopeful

hellu!

är hemms hos catta och rosalie just nu, vi ska snart ut och äta med några andra tjejer. rosalie fyller nänmligen 17 imorgon! :)

idag har jag bara legat i sängen sen jag vaknade, förutom när jag var upp och åt när mamma slutade jobbet. ganska precis efter jag vaknat. ungefär kvart i ett vaknade jag. sen dess har jag bara legat och läst. ungefär 150 sidor. haha, jag älskar boken. går verkligen inte att lägga ifrån mig den, men var väl tvungen att göra det när jag skulle duscha.


vi hörs sen, ! :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

hahah, jo jag ville dö. men bara av kyla! de va drygt :D hahahah

2010-02-13 @ 18:48:30
URL: http://emmalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0