I see my name in the sky

Hej!
Kommer faktiskt inte på någonting att skriva just nu. Idag har jag gjort rätt mycket faktiskt, eller ah, mycket och mycket.
  • Jag gick hem till Rosalie och drack smothie med henne, hur gott som helst var det.
  • Efter det åkte jag till Falun och träffade Emma och Stina. Först åt vi makaroner och korv hemma hos Stina och sen gick vi hem till Emma och pluggade inför provet imorgon.
  • Sen tog jag bussen till borlänge, missade precis 603an så fick sitta på stan i en halvtimme och vänta på nästa. Åkte hem till Pranvera där Emelie var. Var där en stund, sen drog vi till Tjängan. Var där till 20 i tio då jag åkte hem.
  • Och ah, här är jag nu. I min säng.





Imorgon tror jag att jag ska gå hem efter skolan och städa på mitt rum. Jag ska nog även göra lite andra viktiga saker. Som att jag ska söka sommarjobb och sånt där. Jag ska även lägga ut min balklänning på blocket och hoppas på att nån köper den.

Nejni, nu ska jag sova faktiskt. Skola imorgon ju!




Haha, ah, första bilden är alltså jag, för hm, 2 sommrar sen. Andra är jag nu. Skillnad? (; haha



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0