måndag 22 februari 2010

Hellu!

Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen som varit, och förmodligen kommer sitta i ett tag framöver. Blogglusten finns liksom inte där nu när allt bara är vitt och kallt och tråkigt. Det jag gör om dagarna är inte ens värt att skriva om, det är ju samma sak vareviga dag. Jag går till skolan. Är i skolan tills jag slutar, runt tre, fyra nånting. Tar bussen till borlänge och träffar någon kompis. Åker hem vid nio, nånting sånt. Kanske äter något. Gör mig klar för sängen och sen lägger jag mig med datorn på magen i 45 minuter innan jag stänger av den och sover. Och hur kul är det för er att läsa liksom? Precis, inte kul alls.

Jaja, idag har jag iallafall "pluggat" på biblioteket i falun en stund med Emma och Jossi. Jag läste i engelska boken, så det var mitt plugg. Och i skolan idag så redovisade jag och Stina vårat arbete som vi gjort om Steven Spielberg, en känd regissör. Det var faktiskt intressant att läsa om honom och hans "arbeten". Jag hade ingen aning om vem han var förens nu. Han har regisserat tex, E.T., Indiana Jones filmerna, Jurassic park filmerna och Transformers filmerna, mfl. Haha, nej blev för ointressant det här så ska väl sluta nu innan jag går för långt.

Justja, imorgon ska vi filma våran video om falun på medieproduktionen. Ska bli kul faktiskt, dock lite kallt, som tur är så ska jag filma så slipper stå framför kameran. ;) Och sen efter skolan så ska jag och mamma förmodligen leta efter en digitalkamera. :)




Om en månad åker jag förmodligen på kryssning med min pappa och hans familj och även mina kusiner+ deras familj och farmor och kanske johan och fredrik?


NEJ NU SKA JAG SLUTA!


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0