morning

God morgooon!

Sitter på mentorstid just nu... Idag känner jag mig riktigt äcklig. Skulle gå upp kvart i sex och duscha. Klockan ringde och jag tänkte att jag kunde snooza en gång på min riktiga väckarklockan, men tror ni att den ringde nå mer då? nejnej, var bara mobilen som ringde, då gick jag ju självklart inte upp för att jag var för trött. Nej, det här var inge intressant.

Efter skolan idag ska jag hem och duscha, sen ska jag in till falun och dansa med emelie. Ångrar att jag betalade innan jag visste vad det egentligen var. Aja, det är väl bara att pallra sig dit nu. Får hoppas att det blir roligare sen. :)


Vi hörs sen, snart är det lunch. Blir något gott på Du&Ja!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0