smartoooo

Hej, jag heter Anna Louise Linder och jag är en väldigt smart tjej. Jag glömde i stort sett allt mitt smink i Fagersta. Det gillar jag inte. Glömde även min stickade klänning från Gina och min svarta kofta. Och jag tror även att jag glömde kamera sladden. Så blir inga bilder på ett tag nu. Men jag ska leta, och hoppas på att den är i nån väska.

Jaja, var ju som sagt kalas idag, för mig, Emil och Sune. Fick 600 kronor och en Fototidning. (den låg också i påsen med allt det andra som jag glömde kom jag på nu). Åh, vad sur jag blir. Varför ska jag alltid glömma nått för? Alltid glömmer jag någoting. Tack gud för att jag fick ett bra minne.

Ligger i sängen just nu, på skrivbordet/nattduksbordet/jag-vet-inte-vad står ett glas med cola och ett glas med smoothie. Mums på båda.

Nu ska jag leta igenom väskorna, och hoppas på att sladden ligger i nån av dom. Vilket jag inte tror att den gör. Men hoppas kan man alltid göra.



Puss




UPDATE:
Ingen sladd där inte. Åh. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0