woho

Hallo!

Sorry för dålig uppdatering idag, men vi hade bara en lektion och sen har jag haft fullt upp tills nu, typ.
Som sagt, bara en lektion idag, multimedia, och då gjorde jag ändå ingenting, för min dator har inte velat som jag velat idag, lagg hit och dit och internet funkade bara till och från osv. Inte bra alltså. Men nu skriver jag ju, så det är ju awesome. Hursom, efter multimedian hade vi svenska, dom som var klara med "uppsatsen" fick sluta, och det var ju inte jag, eller är kanske jag ska säga, blev ingenting gjort här heller. Fortfarande datorns fel. Gick och käka lunch på Küselska med Ida och Emma. Efter det gick vi på stan en stund, sen gick vi till Waynes och sätt där i nån timme sen stan en stund igen. Innan vi åkte hem.

Då åkte jag och träffade Jossan, var med henne typ tre timmar sen träffade jag Emelie och Selma, och Dafina kom också. Och nuuuu är jag hemma, varit det i typ en timme.

Sitter i sängen och målar naglarna och kollar på Twilight. Bara målat på ett lager än så länge, så ska väl måla ett till så jag får läsa nån gång. Och vet ni???? Imorgon köper jag en digitalkamera! Så då blir det bilder igen, nya också. Och så kanske jag ska på bio. Farsan igen. Vi får väl se. Johan skrev imorse att han hade biobiljetter till den imorgon klockan sex typ, och att jag, han och Malin skulle gå. Om det funkade för mig, då sa jag att jag redan sett den men att jag gärna kunde se den igen. Så vi får väl se, han har inte svarat än.... Jaja, Väldigt lång inlägg, undrar hur många som orkar läsa hela... 0 ?

Vi hörs imorgon!



Jag gillar faktiskt mina ögon på den här bilden, eller ah, jag gillar alltid mina ögon...

GODNATT

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha ögon är fina<3

2010-02-16 @ 18:18:08
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0