It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Tjena!

Nu sitter jag på multimeda lektion. Just nu går han igenom hur man lägger upp det vi gjort på bloggen. Men jag lyssnar inte. Känns inte så viktigt just nu. Isåfall får väl nån hjälpa mig med det. Hursom, vi har precis haft lunch. Vi gick till du&ja och käkade. Jag åt en Kycklingbaguette idag igen. Fy, nästa vecka blir det mat på Küselska hela veckan. Efter skolan idag så ska jag hem snabbt och förhoppningsvis hinner jag tvätta håret. För jag vill verkligen kunna fixa det innan jag ska till bäckan. :)

Nu börjar han gå igenom det vi ska göra! So I bether listen!


Musik som jag lyssnar på om och om igen just nu :


For ur love - Chris Brown


I love you - Chris Brown


Imma star - Jeremih


LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0