morning

Hellu!

Försöker mig på att göra ett inlägg...
Sitter nere i köket och ska precis ta en kopp kaffe och en macka. Igår kunde jag verkligen inte somna, låg och lyssnade på Om jag kunde drömma (ljudbok) i två timmar, somnade nog inte förens tre skulle jag tro. Hursom, idag ska jag städa lite här hemma, dammsuga 3 rum på övervåningen och torka golven överallt och plocka undan på mitt/Olivias rum. Senare ikväll kanske jag ska träffa Jossan. Vi får väl se hur det blir med det.

Well, nu ska jag ta den där koppen med kaffe och sätta mig ute en stund innan jag kör igång med städningen!


Bild från i vintras då jag, pappa, Oskar och Olivia tog med hundarna till
Rösåsen, ett utkikstorn här i borlänge.

/ L ♥


Kommentarer
Postat av: CISSI

sv Eller hur :)

2010-06-21 @ 17:58:51
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0