Slutjobbat

Tjenixen!

Nu är det äntligen slutjobbat för min del, iallafall innan P&L, kanske får jobba efter men det visar sig väl.

Imorse gick jag upp halv nio och vid tio var jag på väg ner till Domnarvsvallen för lite jobb. Väl där så var det massa krångel, bilderna vi skulle måla upp fanns inte på datorn, och inget internet fanns det heller. Så Maggan skjussade hem mig och vi hämtade min dator och precis när vi kom tillbaka var jag tvungen att dra till tandläkaren. Gick toppenbra där, var tillbaka vid tre och då gjorde vi klart den sista bilden.


Här är bilderna vi gjorde klart i lördags.

Ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog bara hemma. Ska till tandläkaren imorgon igen, denna gång i falun.

Jaja, vi hörs väl imorgon!

/ L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0