SOMMARLOV

Ja, nu är ju sommarlovet äntligen här, (och har varit i en vecka och två dagar). Känns inte riktigt som det, har haft fullt upp typ, barnvakt, jobb, och ingenting.

Idag har jag jobbat från halv ett till typ 3 och sen har jag bara legat i soffan och kollat på tv så jag har inte så mycket att skriva idag.. eller ett tag framöver också säkert.

Ni får ha det bra tills vi hörs igen!



Här är en bild från skolavslutningsdagen, jag, min lillasyster och Chillie. ♥


Just nu är det "fight" framför tv´n. Pappa vill kolla på fotboll och jag & Surri vill kolla på något annat.


/ L ♥

Kommentarer
Postat av: a

ursnygg klänning, köpt var? :)

2010-06-20 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0