there´s nothing you can do

Tjaaa!

Trodde att bloggningen blev bättre, men icke sa nicke. Kör på det här med att uppdatera någon gång ibland istället. Hursom, det har väl inte hänt så mycket sen sist. Har faktiskt inte fått så mycket plugg gjort, har blivit klar med multimedia uppgiften, blev väl helt okej nöjd.

Nu sitter jag nere i köket hemma hos pappa och ska precis börja (fortsätta) skriva på min uppsats om Ozonskiktet. Och sen ska jag skriva om kulturen i Dalarna. Efter det har jag bara 1 sak kvar att göra, sätta en rubrik på mitt reportage. Sen är jag klar! Såååå najs!


En sak till bara, JAG SAKNAR MIN STINA!



Nu kör jag igång med plugget!


/ L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0